logo ENGLISH   |   ČESKY

VYBERTE TYP REGISTRACE

Registrovat se za zvýhodněné ceny můžete pouze do  31. 12. 2018. Po tomto datu, stejně jako při registraci na místě, budou účtovány plné ceny. Proto neváhejte a registrujte se včas!

Abstrakty můžete vložit po dokončení registrace na základě e-mailu, který vám bude odeslán a  bude obsahovat přihlašovací údaje do systému a návod na vložení abstraktů.

Veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH

Zvýhodněné vstupné platí do 31. 12. 2018, do konce zbývá:
DNÍ
HODIN
MINUT
VTEŘIN

OBJEDNÁVKA / FORMULÁŘ

Nastavení účasti
Registrace/registrační poplatek zahrnuje: registrační průkaz, kongresové materiály, vstup na odborný program a doprovodnou výstavu, vstup na sponzorované workshopy a sympozia, program kongresu a sborník abstraktů, občerstvení během přestávek.
Registrace/registrační poplatek zahrnuje: vstup na odborný program, občerstvení během přestávky.
Rautový oběd na jeden den je zpoplatněn částkou 550 Kč.
Při zakoupení rautového oběda vzniká nárok na jednu poukázku na oběd v restauraci Veduta v hotelu Clarion Congress Prague****.
Účastníci poledních minikolokvií mají rautový oběd zajištěn přímo v místě konání akce.
Rautový oběd na jeden den je zpoplatněn částkou 550 Kč.
Při zakoupení rautového oběda vzniká nárok na jednu poukázku na oběd v restauraci Veduta v hotelu Clarion Congress Prague****.
Účastníci poledních minikolokvií mají rautový oběd zajištěn přímo v místě konání akce.

Pokud požadujete sluchátka, objednejte si je již nyní při vyplňování registračního formuláře. Při pozdějším objednání u organizátorů při registraci na místě kongresu nelze sluchátka z kapacitních důvodů zaručit.

Tlumočnická technika je potřebná pouze pro Hlavní lékařskou sekci. Ostatní sekce jsou v českém či slovenském jazyce.

Uvítací večeře proběhne ve čtvrtek 24. 1. 2019. Účast na Welcome dinner je zpoplatněna částkou 700 Kč za osobu. Z kapacitních důvodů můžeme zaručit účast pouze osobám, které zaplatí poplatek do konce roku 2018. Na možnost pozdějšího objednání a zaplacení uvítací večeře se informujte u organizátorů při registraci na místě kongresu.

Cena vstupenky na společenský večer PragueONCO 2019 zahrnuje rovněž jízdu historickou tramvajovou soupravou na místo konání akce. Z kapacitních důvodů můžeme zaručit dopravu pouze osobám, které si dopravu zaregistrují dopředu on-line. Na možnost pozdějšího objednání dopravy se informujte u organizátorů při registraci na místě kongresu.
Cena celkem
Údaje o účastníkovi
1
 UPLOAD FILE
Fakturační údaje
Způsob úhrady

Platbu lze provést pouze bankovním převodem.

1 Applicability

  1. The 8th International Symposium on Recent Advances in Food Analysis is organised by the University of Chemistry and Technology, Prague (UCT Prague, Czech Republic) and RIKILT Wageningen UR (Wageningen, the Netherlands). All services provided in the context of the meeting will be subject to these Terms and conditions. Making the registration you agree to these Terms and conditions.

2 Agreement

  1. Once you have registered for the meeting, you will receive confirmation about your registration by e-mail.

3 Cancellation

  1. Only written cancellations can be accepted, to be sent to RAFA2017@vscht.cz
  2. Cancellation of participation in the conference: Cancellation before September 1, 2017 – refund 75%; no refunds after that date. Where an individual fails to attend and has not cancelled in advance, the full conference costs are also payable. It is acceptable to send a substitute to the meeting.

4 Changes to the program, location of the conference

  1. Where there is good reason to do so, the organizer is entitled to change the location of the conference. Attendees will then be permitted to withdraw.
  2. Where there is good reason to do so, the conference may be cancelled; any charges that have already been paid will be refunded. No claims for compensation above and beyond this will be valid. Irrespective of this, the organizer may cancel the meeting up to 14 days before it starts without giving a reason.
  3. In case of force majeure, neither party may hold the other liable for any delay to or non-performance of the agreement which results from this force majeure.
  4. The organizer reserves the right to make changes to the program at any time.

5 Prices and services

  1. The prices quoted in the program cover the services listed in that program. No compensation will be made for any services not accepted in their entirety.

6 Liability

  1. The organizers cannot accept any liability for loss or damage of properties, injuries, unexpected events, travel delays, non-appearance of specific speakers, program changes.
  2. Conference participants will be liable to the organizers for any damage caused by them occurring in the course or in direct connection with the event.

7 Data protection

  1. All personal data will be treated as confidential. All data necessary for administrative purposes will be stored in strict compliance with the relevant provisions. Where appropriate, relevant data will be passed on to associated and third companies tasked with processing registrations. List of participants including first name, surname, organisation and country of residence will be available to the conference participants.
  2. You are entitled to withdraw your consent to the above paragraph at any time.

8 Contact details

  1. Contact details
    University of Chemistry and Technology, Prague
    Technicka 5
    166 28 Prague
    Czech Republic
    E-mail address: RAFA2017@vscht.cz
    Web pages: www.rafa2017.eu

Terms and conditions of RAFA 2017 conference, 01/04/2017, Prague, Czech Republic

Cena celkem: