logo ENGLISH   |   ČESKY

VYBERTE TYP REGISTRACE

Veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH

OBJEDNÁVKA / FORMULÁŘ

Nastavení účasti
Registrace/registrační poplatek zahrnuje: registrační průkaz, kongresové materiály, vstup na odborný program a doprovodnou výstavu, vstup na sponzorované workshopy a sympozia, program kongresu a sborník abstraktů.
Registrace/registrační poplatek zahrnuje: vstup na odborný program.
Spoluautorství přednášek bude na registračním místě ověřeno.
Rautový oběd na jeden den je zpoplatněn částkou 600 Kč při platbě bankovním převodem do 30. 11. 2020 (včetně).
Při zakoupení rautového oběda vzniká nárok na jednu poukázku na oběd v restauraci Veduta v hotelu Clarion Congress Prague****.
Účastníci poledních minikolokvií mají rautový oběd zajištěn přímo v místě konání akce.
Rautový oběd na jeden den je zpoplatněn částkou 600 Kč při platbě bankovním převodem do 30. 11. 2020 (včetně).
Při zakoupení rautového oběda vzniká nárok na jednu poukázku na oběd v restauraci Veduta v hotelu Clarion Congress Prague****.
Účastníci poledních minikolokvií mají rautový oběd zajištěn přímo v místě konání akce.

Welcome dinner proběhne ve čtvrtek 21. 1. 2021 v prostorách Návštěvnického centra Staropramen. Více informací naleznete zde. Účast na akci je zpoplatněna částkou 700 Kč při platbě bankovním převodem do 30. 11. 2020 (včetně). Po tomto termínu bude cena za účast na welcome dinner zpoplatněna částkou 800 Kč.

Konat se bude 21. 1. 2021 v prostorách Návštěvnického centra Staropramen. Více informací naleznete zde. Cena welcome dinner je 700 Kč / osoba při objednávce do 30. 11. 2020 (včetně).
Cena vstupenky na welcome dinner 12. PragueONCO zahrnuje rovněž přepravu na místo konání akce. Z kapacitních důvodů můžeme zaručit dopravu pouze osobám, které si dopravu zaregistrují dopředu on-line. Na možnost pozdějšího objednání dopravy se informujte u organizátorů při registraci na místě kongresu.
Cena celkem
Údaje o účastníkovi
1

Telefonní číslo bude použito pouze v případě nezbytnosti rychlého kontaktování aktivního účastníka kolokvia např. z důvodu náhlých změn v programu, atp.

Česká lékařská komora od 1. 9. 2020 požaduje při registrace na vzdělávací akce evidenční čísla lékařů, z důvodu přičítání kreditů na jejich osobní účty. ČLK ID naleznete v seznamu registrovaných lékařů. Jestliže jste nelékařský zdravotnický pracovník vyplňte, prosíme, číslo nula „0“.
Souhlas se zpracováním osobních údajů v rámci portálu World MedNet, který v případě potřeby umožní živý online přenos kolokvia a po jeho ukončení možnost shlédnout všechny přednášky také ze záznamu. Na portálu naleznete řadu dalších odborných materiálů, které Vám budou neomezeně k dispozici.
 UPLOAD FILE
Fakturační údaje
Způsob úhrady

Platbu lze provést bankovním převodem.

1 Applicability

  1. The 8th International Symposium on Recent Advances in Food Analysis is organised by the University of Chemistry and Technology, Prague (UCT Prague, Czech Republic) and RIKILT Wageningen UR (Wageningen, the Netherlands). All services provided in the context of the meeting will be subject to these Terms and conditions. Making the registration you agree to these Terms and conditions.

2 Agreement

  1. Once you have registered for the meeting, you will receive confirmation about your registration by e-mail.

3 Cancellation

  1. Only written cancellations can be accepted, to be sent to RAFA2017@vscht.cz
  2. Cancellation of participation in the conference: Cancellation before September 1, 2017 – refund 75%; no refunds after that date. Where an individual fails to attend and has not cancelled in advance, the full conference costs are also payable. It is acceptable to send a substitute to the meeting.

4 Changes to the program, location of the conference

  1. Where there is good reason to do so, the organizer is entitled to change the location of the conference. Attendees will then be permitted to withdraw.
  2. Where there is good reason to do so, the conference may be cancelled; any charges that have already been paid will be refunded. No claims for compensation above and beyond this will be valid. Irrespective of this, the organizer may cancel the meeting up to 14 days before it starts without giving a reason.
  3. In case of force majeure, neither party may hold the other liable for any delay to or non-performance of the agreement which results from this force majeure.
  4. The organizer reserves the right to make changes to the program at any time.

5 Prices and services

  1. The prices quoted in the program cover the services listed in that program. No compensation will be made for any services not accepted in their entirety.

6 Liability

  1. The organizers cannot accept any liability for loss or damage of properties, injuries, unexpected events, travel delays, non-appearance of specific speakers, program changes.
  2. Conference participants will be liable to the organizers for any damage caused by them occurring in the course or in direct connection with the event.

7 Data protection

  1. All personal data will be treated as confidential. All data necessary for administrative purposes will be stored in strict compliance with the relevant provisions. Where appropriate, relevant data will be passed on to associated and third companies tasked with processing registrations. List of participants including first name, surname, organisation and country of residence will be available to the conference participants.
  2. You are entitled to withdraw your consent to the above paragraph at any time.

8 Contact details

  1. Contact details
    University of Chemistry and Technology, Prague
    Technicka 5
    166 28 Prague
    Czech Republic
    E-mail address: RAFA2017@vscht.cz
    Web pages: www.rafa2017.eu

Terms and conditions of RAFA 2017 conference, 01/04/2017, Prague, Czech Republic

Cena celkem: